علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 210
بازدید کل : 179651
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان

دیدار نماینده فدراسیون دارت ایران با مسئولین استان 

 

 

 

آقای فاضلی بنا به دستور آقای اسدزاده به عنوان نماینده کمیته دارت ایران به ارومیه آمده بود تا هم دیداری از مسئولان دارت استان داشته باشد و هم از امکانات دارت و پتانسیل های موجود در این استان برای ورزش دارت دیدار کند.

این دیدار با حضور آقایان جانفدا سرپرست انجمن های ورزشی استان آ.غ ، غلامی رئیس کمیته دارت استان آ.غ  و محمدزاده رئیس کمیته دارت ارومیه انجام شد که با انجام گفتگوها در مورد شرایط ویژه استان آ.غ که همجوار با سه کشور ترکیه ، جمهوری آذربایجان و عراق صحبت شد و این که می توان راحتر با این کشورها در این استان مسابقه برگزار کرد این راحتی به این دلیل است که ورود افراد از این سه کشور به ارومیه بدون ویزا می باشد .

به دیدن سالن ها در مجموعه 6000 نفری رفته و مشکلاتی که در مورد سالن دارت با مسئولان تربیت بدنی این استان مواجه هست را با نماینده انجمن دارت در میا گزاشته و سالن دارت در استادیوم تختی که مسئولین تربیت بدنی خودسرانه آنجا را به انباری تبدیل کردان نیز دیدار داشتند و در مورد دهکده تفریحی چی چست نیز صحبت شد که اگر مسابقات بین المللی برگزار گردد این تفرجگاه مکان خوبی برای اسکان و انجام مسابقات خواهد بود چون علاوه بر آب و هوای خوب استان شرایطی مثل هتل و سالن برای اجرای مسابقات را دارا می باشد.

در آخر نیز تقاضای برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 و درجه 2 و کلاس تدریس نیز با آقای فاضلی صحبت شد و او نیز نظر تهران را برای برگزاری این کلاس ها و برگزاری مسابقات و اردوی تیم ملی در این شهر مثبت اعلام کرد که نظر نهایی را بعدا اعلام خواهد کرد.

 

 

 

البته لازم به ذکر است که همه این موارد در صورتی انجام خواهد شد که سربازی آقای غلامی به ارومیه انتقال یابد تا بتواند شرایط را برای این گونه فعالیت ها مساعد نماید.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com